Nadbystrzycka 11
20-618 Lublin
tel.fax: 81 532 86 81
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.smcentrum.lublin.pl
Wysokość opłat za użytkowanie lokali podaje Zarząd Spółdzielni w zawiadomieniu.
Opłaty czynszowe należy wnosić z góry do 10-tego każdego miesiąca na wskazany indywidualny nr rachunku, bez prowizji wpłat mozna dokonać we wszystkich placówkach p.p.u.p Poczty Polskiej znajdujących się na terenie miasta Lublina.
Brak wpłaty do ostatniego dnia danego miesiąca spowoduje naliczanie odsetek. Przez datę zapłaty uznaje się datę wpływu środków na rachunek Spółdzielni.
Z opłat za użytkowanie lokalu nie można dokonywać żadnych potrąceń bez zgody Spółdzielni.
Nr konta podstawowego Spółdzielni Bank Pekao S.A. III O/Lublin
61 1240 2382 1111 0000 3895 0838
poniedziałek 7-15
wtorek 7-17
środa 7-15
czwartek 7-15
piątek 7-13
pełni dyżur w pierwszy wtorek miesiąca 16-17
ZAKŁAD TECHNICZNY SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH S.A.
tel. 81 532 37 91
tel. kom. 536 504 502
CENTRUM ZGŁOSZEŃ SCHINDLER
tel. 800 707 401
OTISLINE
tel. 800 444 555 lub 607 444 555
pozostałe windy:
LIFT SERVICE S.A.
tel. 195 89
tel. 500 031 070
tel. kom. 737 510 985
tel. kom. 502 846 482
tel. kom. 502 846 482
LPEC SP. Z O.O. – BOK, ul Puławska 28
Centrum Zgłoszeń LPEC
od godziny 7.00 do 18.00
nr tel. 327 788 988
Pogotowie Cieplne
od godziny 18.00 do 7.00 nr tel. 993
informuje, że posiada do wynajęcia lokal użytkowy o powierzchni 33,70 m2 w budynku przy ulicy Nadbystrzyckiej 11 w Lublinie.
W celu obejrzenia lokalu i zapoznania się z jego stanem technicznym prosimy o kontakt z biurem Spółdzielni pod nr 81 532 86 81.
przekazuje Informację LPEC SA o zmianie cen od dnia 01-08-2022 - patrz
OGŁASZA
przetarg ofertowy nieograniczony na
Montaż wind osobowych wewnętrznych w budynkach mieszkalnych
w Lublinie przy ulicy:
- Nadbystrzycka 21B
- Nadbystrzycka 23
- Słoneczna 4
w formule ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ
Składanie ofert do dnia 28.07.2022r godz. 1000
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.07.2022 r. o godz. 1200
w siedzibie Spółdzielni
Pytania dotyczące przetargu należy kierować do Działu Technicznego Spółdzielni
Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej „CENTRUM”
w Lublinie ul. Nadbystrzycka 11
ogłasza konkurs na stanowisko
Zastępcy Prezesa Zarządu ds. techniczno – eksploatacyjnych.
Kandydat zgłaszający się do przystąpienia do konkursu powinien posiadać:
Kandydaci na stanowisko Zastępcy Prezesa Zarządu ds. techniczno – eksploatacyjnych powinni złożyć następujące dokumenty:
Dokumenty należy składać w sekretariacie Spółdzielni ul. Nadbystrzycka 11, 20-618 Lublin
w zamkniętych kopertach z napisem Konkurs na stanowisko Zastępcy Prezesa Zarządu
ds. techniczno – eksploatacyjnych Spółdzielni w terminie do 16.08.2022r do godz. 1600
O terminie rozpatrywania ofert i wynikach konkursu Rada Nadzorcza powiadomi kandydatów.
Dokumenty nadesłane na konkurs nie odebrane w ciągu 7 dni po zakończeniu konkursu zostaną komisyjnie zniszczone.
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie § 30 ustęp 1 Statutu Spółdzielni Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej CENTRUM w Lublinie zwołuje na dzień 10.05.2022r. o godz. 1700 Walne Zgromadzenie, które odbędzie się w Szkole Podstawowej nr 21 przy ul. Zuchów 1 w Lublinie.
Porządek obrad:
1.Otwarcie obrad i wybór Prezydium Walnego Zgromadzenia.
2. Odczytanie listy pełnomocnictw
3.Przyjęcie porządku obrad Walnego Zgromadzenia.
4.Wybór Komisji Skrutacyjno – Mandatowej, Wyborczej, Uchwał i Wniosków.
5.Zapoznanie z protokołem z Walnego Zgromadzenia z dnia 28.05.2019r.
6.Sprawozdania Zarządu z działalności w 2019r, 2020r i 2021r.
7.Sprawozdania finansowe Spółdzielni za 2019r, 2020r i 2021r.
8.Sprawozdania Rady Nadzorczej z działalności w 2019r, 2020r i 2021r.
9.Informacja Rady Nadzorczej o wynikach lustracji ustawowej przeprowadzonej w terminie 20.02.2020 r. do 30.04.2020 r za lata 2017-2019, oraz przedstawienie wniosków polustracyjnych.
10.Przedstawienie corocznej informacji o realizacji wniosków polustracyjnych.
11.Dyskusja nad sprawozdaniami Rady Nadzorczej, Zarządu i sprawozdaniami finansowymi za lata 2019, 2020 i 2021.
12.Podjęcie uchwał w sprawach:
a)przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania Zarządu za 2019r;
b)przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania Zarządu za 2020r;
c)przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania Zarządu za 2021r;
d)przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2019r;
e)przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2020r;
f)przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2021r;
g)przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej z działalności w 2019r;
h)przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej z działalności w 2020r;
i)przyjęcia i zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej z działalności w 2021r;
j)udzielenia absolutorium członkom Zarządu za 2019r;
k)udzielenia absolutorium członkom Zarządu za 2020r;
l)udzielenia absolutorium członkom Zarządu za 2021r;
m)podziału nadwyżki bilansowej za rok 2019;
n)podziału nadwyżki bilansowej za rok 2020;
o)podziału nadwyżki bilansowej za rok 2021;
13.Wybór członków Rady Nadzorczej SM „CENTRUM” na IX kadencję.
14.Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu działania w zakresie realizacji wniosków polustracyjnych.
15.Podjęcie uchwał w sprawie zbycia prawa odrębnej własności odzyskanego przez spółdzielnię lokalu mieszkalnego wolnego w sensie prawnym:
a)Junoszy 18/7;
b)Junoszy 18/20;
c)Popiełuszki 27/2;
d)Racławickie 32/35;
e)Nadbystrzycka 11/4;
f)Nadbystrzycka 23/11;
g)Skautów 3/15A;
h)Snopkowska 6/26;
i)Snopkowska 8/5.
16.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany zapisów § 51 ustęp 1 Statutu dotyczącym wysokości wynagrodzenia członków Rady Nadzorczej za udział w posiedzeniach.
17.Wybór pełnomocnika Spółdzielni na Walne Zgromadzenie Regionalnego Związku Rewizyjnego, podjęcie uchwały.
18.Omówienie realizacji wniosków zgłoszonych na Walnym Zgromadzeniu w 2019 roku.
19.Dyskusja i wolne wnioski.
20.Zakończenie obrad.
Informujemy, że Członkowie Spółdzielni mają prawo do zapoznania się z dokumentami będącymi przedmiotem obrad. Materiały mające być przedmiotem obrad Walnego Zgromadzenia są wyłożone do wglądu w biurze Spółdzielni przy ul. Nadbystrzyckiej 11 w Lublinie w godzinach pracy od dnia 21.04.2022r.
Przypominamy o zabraniu na obrady Walnego Zgromadzenia ze sobą dokumentu tożsamości.
Strona 2 z 6
© 2013 - 2018 Spółdzielnia Mieszkaniowa Centrum
Projekt i wykonanie POMAREX